Siirry sisältöön

Markkinointi 

Kiinnostavatko maailman näkyvimmät brändit? Autoalan markkinoinnissa pääset työskentelemään nopean kehityksen ja jatkuvasti uudistuvien tuotteiden parissa. Markkinoinnin tehtäviin pääset esimerkiksi AMK-opintojen kautta. Autoala on nasta laudassa kehittyvää teknologiatyötä. Analytiikan ja tietotekniikan spesialisteille on kasvavaa kysyntää. Palkkaukseen vaikuttaa työnkuva ja henkilön työkokemus. Palkat vaihtelevat yrityskohtaisesti.

Markkinointiassistentti

Markkinointiassistenttina työskentelet digitaalisen markkinoinnin, verkkosivuhallinnan ja maksetun median parissa ja käytät työssäsi sosiaalisen median kanavia, mainosalustoja ja analytiikkatyökaluja. Toimit markkinointi- tai viestintäpäällikön alaisena. Markkinointiassistentin palkka on noin 2800-3000 €/kk.

Markkinointi/viestintäpäällikkö

Markkinointi/viestintäpäällikkönä pääset työskentelemään jatkuvasti uudistuvien ja maailman näkyvimpien brändien parissa. Päällikkö vastaa markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta yrityksessä. Palkka on noin 4000-5000 €/kk. Lue markkinointipäällikön Jennan uratarinaa.

It-asiantuntija, tietohallintopäällikkö

It-asiantuntijana työhösi kuuluvat sisäiset ICT-tukipalvelut ja myös eri sidosryhmien kanssa toimiminen, kuten ulkoiset toimittajat. Tehtävä edellyttää vähintään AMK-tutkintoa. Tietohallintopäällikkö vastaa yrityksen tietohallinnosta ja sen kehittämisestä. It-asiantuntijan palkka on noin 5000-6000 €/kk.

Data-analyytikko

Data-analyytikkona olet keskeisessä roolissa vaikuttamassa, kuinka dataa hyödynnetään asiakaskannan ja asiakasprosessien käsittelyssä ja liiketoiminnan kehittämisessä. Koulutukseksi tehtävään soveltuu esimerkiksi tietojenkäsittelyyn tai data-analytiikkaan suuntautunut AMK- tai yliopistotutkinto.